Dressur

SSRK tilbyder undervisning indenfor dressur ved flere kompetente undervisere på faste dage. Det er også muligt at bruge andre undervisere i bestemte tidsrum, med forudgående aftale med bestyrelsen.

Sille Hastrup underviser de fleste dage i ugen - pris pr 30min: 300kr
Sille er eksamineret berider og er uddannet i 2014 hos Torben Frandsen i Tørring rideklub. Hun rider både spring og dressur, og har i dressur redet og uddannet heste til Grand Prix øvelser.  Hun tager altid udgangspunkt i den enkelte rytter og hest, og der arbejdes i en proces ud fra ekvipagens niveau og ambitioner på at nå målet.
Sille er opstaldet på SSRK og hun tilbyder derfor også ridning af hest/pony efter aftale.

Eksterne undervisere

Ønsker man undervisning ved egen underviser er dette også muligt udenfor de ovenstående tidspunkter. Dvs. fortrinsvis fredag samt i weekenden.

Hvis der ved uheld dobbelt bookes har Skaaupgaards faste underviser fortrinsret. – Hold jer derfor opdateret på facebooksiden. HUSK at melde al undervisning, på SSRK’s Facebookside (SSRK – Skaarupgaard Sportsrideklub), senest dagen før.

Ved eksterne undervisere skal der desuden betales 25kr undervisningsgebyr til klubben pr. elev pr. lektion. Mobilepay (nr. 27811) nummeret hænger i ridehallen og på udendørsbanen.